Er du interessert, kan jeg finne oppskriften til deg.
Veldig gjerne Det er sikkert sunnere for gutten min også å spise musli til frokost, eller som Blondie, en god smoothie, istedenfor brødskiver. Jeg lager brødet selv, men uansett....

Kanskje et lite tips, jeg vet ikke, men jeg var hos homeopat for noen dager siden og hun ba meg om å drikke mye sitronvann for å skape et mer basisk miljø i kroppen.
Etter hva jeg har lest, så stemmer det på en prikk. Sitroner og sitrusfrukter er noe av det mest basiske mat man kan finne (merkelig nok). Et sted leste jeg at alle sitrusfrukter utenom appelsin er svært basiske, et annet sted leste jeg at også appelsiner er basiske. Har googla litt på dette med syre og base nå, og jeg må si at jeg blir forvirra. Det finnes lister over matvarer som er sure eller basiske, men de er på noen punkter helt motstridende. Hvis noen finner en skikkelig god og seriøs liste over sure og basiske matvarer, så si ifra

Til slutt legger jeg ut en link der en jente med ME forteller om sine gode erfaringer med base-diett, hvis noen skulle være interessert:

http://www.meforum.info/viewtopic.php?f=41&t=11359