Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
23-10-12, 08:36 #2
Sv: Disponert for stoffskifte problemer i følge legen...
Den korte varianten er: Ja du har rett - og du må absolutt ikke slå deg til ro med hva lege og psykiater sier

Det er forstemmende og atter en gang lese hvor lite leger og psykiatrikere vet om den viktigste kjertelen i hele kroppen
Eksempel fra forumets forside:
Du skriver selv om at du har lest mye her inne - og jeg håper du får respons på ditt fine åpningsinnlegg
Et underforum hvor du kan lese mer om anti-TPO (S-Thy.perox.antis) :https://www.stofskifteforum.dk/forumdisplay.php?f=149
Eksempel:Ellers vet jeg nesten ikke hvor jeg skal begynne - du har gitt mange viktige momenter i det du skriver -
og jeg har dessverre litt dårlig med tid... men iallefall; så lav D-vitamin er ikke bra for noen.
Nå som mørketida har begynt;
få deg massive tilskudd av D3 (ikke D2!!). Hvis du skal til Thailand e.l så vil du få dannet D3 av sola,
hvis ikke så må du gjøre som meg og flere andre her inne: ta tilskudd av D3 og K2 (eget underforum om D-vitamin anbefales).
Hvis dine blodprøver ikke er tatt fastende og tidlig på morgenen - så kan du få gjort det;
TSH (som legene dessverre er fiksert på) beveger seg mye gjennom døgnet.
Men for Aker, så mener jeg å ha lest at de tenker lavt stoffskifte ved TSH som ligger over 1,5.Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte og problemer med lav magesyre
Av anitab i forumet Enzymer og magesyreSvar: 5Siste melding: 30-03-12, 22:13 -
Hva sier regjeringen om stoffskifte problemer?
Av Stina i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 20-12-11, 14:48 -
Lavt stoffskifte og problemer med lav magesyre
Av anitab i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 02-10-08, 13:10 -
Høyt stoffskifte. Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv
Av sandra i forumet Graves sykdomSvar: 61Siste melding: 10-04-07, 19:24

Svar med sitat
Bokmerker