tusen takk for svar Blondie

hvor mange ganger for dagen er de fleste tar t3 sin da? 3-4 ganger dagen? og hvor mange timer imelllom skal de taes? 5mrg x3-4 pr dag?

jeg kjente lite av den t3 dosen jeg tok i 10.30 tiden i dag,så måtte ta mer kl 13 ca..da var det så vidt jeg klarte å holde meg våken.....synest å ha effekt av siste dosen...no er jeg trøtt igjen,men no er det no så sent at jeg får bare gå å ligge meg

hvis jeg hadde tatt mer t3 i 18 tiden,da hadde vel sikkert jeg ikke blitt trøtt igjen før i 22 tiden? og hvordan vil natten bli da? sånn som stua er no så trenger jeg å ligge i sengen hvertfall 9 timer hver natt(uten at jeg blir noe mer våken om morningen)
vil t3 hjelpe på at jeg ikke trenger så mye søvn eller vil jeg få alt for lite søvn hvis jeg begynner å ligge meg kl 22? jeg må uansett opp mellom 5-6 og på jobb....
men sånn i utgangspunktet så pleier jo det for friske folk å være nok med søvn fra 22-06...

ble litt rotete dette,men poenget mitt var no om en blir mindre behov for hvile når en på en måte får mer nødvendig t3 til cellene på dagtid? blir ikke kroppen så trøtt da?