Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
21-10-12, 08:10 #8
Sv: skal begynne på kombinasjons behandling og trenger råd!
jeg tok min første"lille bit" med t3 i går!!
Jeg har de siste ukene ink igår vært så utrolig trøtt og slapp at jeg nesten ikke har klart å holde øynene oppe,uthvilt er jeg skjeldent uansett hvor mange timer jeg ligger i sengen....
siste blodprøver tatt 16 august viser:
TSH:0.76(.40-4.5)
FT4: 20.3(9.5-22)
T4: 103(58-161)
T3: 1.1* (1.3-2.6)
disse blodprøve verdiene med 125 mrg levaxin x7.
tilbake til min første t3 dose.
som sagt klarte jeg så vidt å holde meg våken,så jeg tk en ør liten bit av tab(nesten bare støv)hehe(redd for overdose symptomer)
la meg på sofaen en halv time og bare kjente gradvis at øyelokkene ble lettere og lettere etter en god halvtime ca,kan det stemme at virkningen er på topp rundt en 2-2.5 time etterpå? og virker i ca 4 timer?
sånn kjentes det no ut her hvertfall....jeg kunne kjenne at jeg fremdeles var trøtt i kroppen,men hode ble helt våkent og øyelokkene lette som fjær!!
og jeg har IKKE REDUSERT PÅ LEVAXIN dosen min!!
jeg kommer til å gjøre det sånn at fremover kommer jeg til å ha med meg litt T3 i vesken og begynne i det små og ta litt når jeg kjenner at jeg er på vei i kjelleren....
så ser vi hvor ofte og hvor mye som må til etterhvert?
høres dette fornuftigt ut?
jeg har også kuttet ut koffein(fra i går av) da jeg leste at koffein ikke erbra for slitne binyrer....jeg hadde en pyyyyyton dag i går med mye verk og svimmelhet,indre murring,hodepine,trøtthet og uvelhet....
men i dag er jeg mye bedre!!!
kjenner at jeg begynner bli veldig trøtt her no,akkurat som fjestet vil sove!! høres sikkert merkeligt ut,men fjeset virker så slapt og trøtt... trøtt i hodet...
så da gir vel kroppen beskjed om at jeg bør finne meg litt T3 da?
jeg går å prøver det,så kommer jeg med oppdatering senere når jeg ser hvordan det har virket!!!!
Fibromyalgi, masse allergier, Hashimoto's. Dagboken til Tone
Lignende tråder
-
Jeg må begynne et sted
Av viravira i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 3Siste melding: 10-06-12, 21:10 -
Skal på utredning om 2 uker, trenger meninger
Av Mille85 i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 3Siste melding: 11-06-11, 21:50 -
Jeg skal begynne med kosttilskudd idag.!
Av Jente25 i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 5Siste melding: 12-08-09, 11:13 -
Skal begynne med Armour :=)
Av pandalakris i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 29-08-08, 22:02 -
YES!!! Endelig... Jeg nå få begynne på Liothyronin
Av grynet i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 14Siste melding: 14-01-08, 21:03

Svar med sitat
Bokmerker