Sitat Opprinnelig skrevet av Student24 Vis post
Fy for en vond natt det har vært. Verket så ille i fingrene at jeg holdt på å bli gal. Ble til slutt stående med hendene under rennende varmt vann. Det hjalp en liten stund. Tok så to ibux a 600 mg. det roet seg noe, men sovnet ikke før nærmere tre.
Fikk også i går svar på MR jeg har tatt av ankelen. Har tidligere fått påvist to avrevne leddbånd ved ultralyd. Dette er omtrent to år siden, siden det var da skaden skjedde. Så ble overrasket over at MR undersøkelsen ikke viste noen ting. Men den verker og har tydeligvis vært betennelse der, som har fått ned med hjelp av ibux. Undrer meg over disse plagene, er det fordi jeg er underdosert på levaxin eller hva er det?
Fingrene er stive og det er vondt å bruke dem på tastaturet her.
Hadde tenkt å komme meg på treningsstudio i dag, men får prøve å få til en skogtur i stedet.
Hvordan ligger det an med urinsyrenivået ditt? Det er vanlig at folk med lavt stoffskifte har for mye urinsyre. "Det har med forbrenningen å gjøre, det" sa min tidligere lege (indremedisiner). Jeg har hatt temmelig høyt urinsyrenivå i mange, mange år. Det kan man få urinsyregikt av, noe som først og fremst setter seg i ledd. Jeg har hatt noen episoder i tåledd, først og fremst i stortå (Kaptein Vom-syke ), men også i mindre ledd. Likeså i en ankel i sommer. Har hørt om de som kan være plaget i mange forskjellige ledd - kanskje kan noen her fortelle om sine "opplevelser" med urinsyre?

Urinsyregikt arter seg som en betennelse i leddet, det blir rødt og hovent. Og SKEKKELIG vondt Ibux og Voltaren er botemidlet jeg har fått anbefalt så langt.