Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
17-10-12, 22:57 #11
Sv: Kan noen hjelpe meg??
Det lyder som om du har rimelig stærke bivirkninger af Wellbutrin.
Prøv at søge med søgeord: Wellbutrin and weight loss og du vil se, at vægttab er en ret almindelig (bi)virkning af Wellbutrin. Ellers er de "almindelige" (hos op til hver tiende bruger) bivirkninger følgende: feber/feberfølelse, mundtørhed, smagsforstyrrelser, kvalme, opkastning, mavesmerter, forstoppelse, hovedpine, migræne, svimmelhed, koncentrationsbesvær, depression, uro, forvirring, rastløshed, angst, rysten, søvnløshed, øget svedtendens og allergiske reaktioner (herunder nældefeber). Ikke alle bivirkninger på listen behøver forekomme samlet hos en og samme person.
Mere detaljeret info om bivirkninger af Wellbutrin findes på Drugs.com. I Danmark bruges Wellbutrin ikke til behandling af depression, men som støtte ved rygestop.
At dit TSH er "uforklarligt" krybet op på 2,2 kan berøre på, at kroppen har brug for at håndtere Wellbutrin-belastningen på kroppens organer/funktioner og dette kræver mere hormon end du har til rådighed i forhold til din aktuelle medicindose. På den anden side - skriver folk på forummene ude i verden, hvor nogle klager over uforklarligt forhøjet TSH i forbindelse med brugen af Wellbutrin, mens andre skulle op i thyroxin-dose, ligeledes i forbindelse med Wellbutrin. Hvad er hvad er svært at sige, men det er højst usandsynligt, at dine aktuelle kvaler skulle opstå pga. en beskeden øgning af Levaxin...• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Jeg har ikke fått påvist lavt stoffskifte men 90% av symptomene stemmer
Av Bentececilie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-02-11, 18:55 -
Kroppen tar ikke til seg Levaxin
Av uheldig i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 8Siste melding: 24-11-10, 06:59 -
Jeg blir ikke klok på dette, noen som kan hjelpe meg?
Av Veronica i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 19-08-08, 09:23 -
Stemmer det at det ikke er vits å ta stoffskifteprøver...
Av Marina73 i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 03-04-08, 18:57 -
prøvr meg på et inleg som ikke hører til her,kan noen hjelpe
Av rikke i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 16-01-07, 20:59

Svar med sitat

Bokmerker