Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
17-10-12, 13:36 #3
Sv: Mine tanker og støtte fra dere
Først og fremst toneij takk for godt og utfyllende svar. Er så utrolig godt å vite at det er flere som opplever det samme som meg, at det ikke bare er jeg som er "gal" i hodet. Så ålreit å høre at du også jobber i hjemmesykepleien, antar at du er sykepleier?
Aktiv sykemelding kunne vært noe ja. Kunne vært greit å bare være på medisinrommet og hjulpet til litt der. Gått litt sånn på toppen på en måte.
Har hatt samtale med sjefen og hun sa jeg gjerne kunne komme å være med på rapport bare feks, når jeg har gode dager.
Er 100% sykemeldt til 8 november. Så får se hva som skjer innen den tid og eventuelt prøve aktiv sykemelding.
I dag var jeg hos legen nok en gang, men kun på grunn at jeg skal søke meg til et rehabiliterings opphold, etter tips fra arbeidsgiver.
Ja min TSH ligger på 1,2. FT3 5,1 på FT4 21,5. D-vitaminen nivået mitt er rett under ref.område. Så tar D- vitamin og B-vitamin hver dag.
Gikk på 75 mcg levaxin hver dag i en uke, og følte meg mye bedre. Men dette kan også skyldes adrenalin og glede ettersom jeg gledet meg til innflytningsfest, med masse gode venner.
Har ikke tatt noen ny blodprøve enda. skal be om det neste gang jeg skal til legen. Ja han vil gjerne justere ned dosen min men jeg vil prøve økning av dosen.
Så dilemma, hva gjør jeg?
Har ikke blitt sendt til noen spesialist enda, så vurdere å kontakte Balder klinikken.
Føler at legene jeg går til unnskylder det med "psyken" og fastlegen økte cipralexen min. Ser at mange her inne skriver at de også opplever at legen deres legger skylden på psyken Jeg ønsker selv å slutte på denne, så gikk på 5 mg annen hver dag. For etterhvert å slutte. Fikk et panikkanfall, noe jeg fortalte til legen og da økten han cipralxen. Men i går hadde jeg nesten et igjen, så føler at ikke cipralexen hjelper sånn veldig nei. Ble satt på den når jeg var skikkelig langt nede for å komme meg litt ovenpå. Men ønsker jo å slutte, hmm.
Kunne tenkt meg å prøve å øke dosen, men redd for at det skal skje noe.
Lignende tråder
-
TANKER OM KOST
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 1Siste melding: 13-09-08, 20:29 -
Hypertyreose e.l. og tanker
Av sverre73 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 20-01-07, 08:53 -
Jeg vil bare takke alle dere på forumet som ga så mye info og støtte
Av brits i forumet Om forumet genereltSvar: 0Siste melding: 08-10-06, 14:16 -
Graves tanker
Av Tone i forumet Graves sykdomSvar: 22Siste melding: 03-10-05, 14:24

Svar med sitat
Bokmerker