Viser søkeresultater 1 til 10 av 73
Threaded View
-
10-10-12, 12:36 #24
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005
For tiden føler jeg meg ikke bra i det hele tatt. Det har gått sakte men sikkert fremover de siste årene synes jeg, med noen tilbakefall innimellom. Begynte å føle meg dårlig i vår/sommer igjen. Jeg vet ikke riktig hva det kommer av. Mistenker at det kan være vaksiner som jeg fikk. (En trippelvaksine i den ene skuldra og en stivkrampesprøyte i den andre) Det kan jo også hende at jeg ikke er riktig innstilt på thyroid. Eller det kan være noe helt annet. Har bestilt time hos Arendal legesenter og håper at de kan hjelpe meg å finne ut av hva som som er galt. Om man kan bli helt som før man ble syk, det vet jeg ikke. Der er det nok mange faktorer som spiller inn. Hvor raskt man blir diagnostisert og får behandling osv. Jeg har iallefall ikke mistet håpet
Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
Fikk du Meningokokk B vaksine og har stoffskifte problemer?
Av sivcath i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 66Siste melding: 01-10-10, 13:43 -
Kræft i skjoldbruskkirtel i 2005, total thyreiodektomi
Av Lene i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 19Siste melding: 21-08-09, 18:20 -
Diagnose lavt stoffskifte fikk jeg i april - tror jeg det var
Av belit i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 26-07-07, 23:04 -
Idrett enten før eller etter man fikk lavt stoffskifte?
Av sportyBoy i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 20Siste melding: 02-07-05, 12:00 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker