Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
01-10-12, 21:32 #6
Sv: Endelig fått medisin etter mange års kamp
Heisann
Det beste for å få legen til å lytte er å henvise til noe han kan forholde seg til som fagperson. I Felleskatalogenstår det at det ikke skal gå så lang tid som du er anbefalt å vente før doseøkning. Det MÅ legen din forholde seg til. Det er også anbefalt en sluttdose. Det er lurt å påvirke neste legekontroll ved å si "jeg vil føle meg tryggest hvis vi kan ta neste kontroll innen 4 uker", eller "jeg har lest i felleskatalogen at dosene kan variere fra 100-300mcg, er det mulig å prøve en litt høyere dose selv om TSH er lav". Anbefaler særlig hypothyreosepasienter å være godt forberedt til legetimen. Vi husker jo ikke fra morgen til midnatt
, så det er viktig å ha skrevet ned på forhånd både det vi lurer på og måten vi kan formulere våre ønsker på. Husk at vi er brukere av legetjenester og vi har lovfestede rettigheter til brukermedvirkning. Håper du lykkkes
Lignende tråder
-
Endelig fått registrert meg...
Av slitenmor.no i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 16-08-12, 15:56 -
Har ENDELIG fått levaxin!
Av Angel i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 48Siste melding: 21-02-11, 21:45 -
Hvor mange har fått mer enn en radiojodbehandling?
Av Abiela i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 9Siste melding: 25-01-11, 23:38 -
Mange runder hos lege, endelig skal vi til barnelege!
Av væren71 i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 2Siste melding: 30-09-08, 14:47 -
Etter mange år, fikk jeg endelig diagnosen lavt stoffskifte
Av JoJo i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 29Siste melding: 21-09-05, 10:45

Svar med sitat
Bokmerker