Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Hybrid View
-
23-09-12, 17:21 #1
Sv: Endelig fått medisin etter mange års kamp
I dag er jeg stolt. Du verden,jeg har klart å sykle i 50 minutter og attpåtil opp ALLE bakkene! Ikke kjente jeg muskelsvakhet heller, en utrolig herlig følelse... I dag har vært en god dag
-
01-10-12, 16:49 #2
Sv: Endelig fått medisin etter mange års kamp
Har vært er uke med litt tilbakefall om jeg kan si det sånn. Vært labert på energi nivået kontra i starten av medisineringen. Det er nå 15 dager i dag siden jeg starten på dem. vet ikke om kroppen nå har vent seg til doseringen, men har lest det tar ca 6-8 uker.. Regner med det vil komme litt opp og ned, blir vel ikke bra sånn i en hpndvending.
I dag har jeg faktisk orket å ta en lett tur med sykkelen, er jo bra bare det-ikke på nær som de andre gangene, men tenker som så, litt er bedre enn ingenting.Synes bare det er så deilig å kjenne at en orker. Tom meg litt ut i uka, og det resulterte i mange timer på sofaen, totalt tom- må vel bare finne den gldne middelvei, at jeg ikke tenker at jeg må nyte det mens jeg har energien her,for det kommer nok flere dager der alt er kjempe..
Lignende tråder
-
Endelig fått registrert meg...
Av slitenmor.no i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 16-08-12, 15:56 -
Har ENDELIG fått levaxin!
Av Angel i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 48Siste melding: 21-02-11, 21:45 -
Hvor mange har fått mer enn en radiojodbehandling?
Av Abiela i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 9Siste melding: 25-01-11, 23:38 -
Mange runder hos lege, endelig skal vi til barnelege!
Av væren71 i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 2Siste melding: 30-09-08, 14:47 -
Etter mange år, fikk jeg endelig diagnosen lavt stoffskifte
Av JoJo i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 29Siste melding: 21-09-05, 10:45

Svar med sitat
Bokmerker