Viser søkeresultater 1 til 10 av 107
Threaded View
-
06-04-12, 22:16 #20
Sv: Mine erfaringer med kombinationsbehandling
Hej igen

Synes det er tid til en ny status.
Det går fortsat godt, eller meget bedre end før jeg kom i syntetisk T3-behandling. Føler ikke at virkningen er aftaget og håber heller ikke, at det sker, det ville da være forfærdeligt. Når det er sagt, så føler jeg mig langt fra rask, har aldrig gjort det i den tid, jeg har været i behandling med T3, men har det dog langt bedre end før jeg kom i T3-behandling. Jeg må dog ofte hvile mig midt på dagen, men det har jeg efterhånden gjort i jeg ved ikke hvor mange år, og jeg kan også opleve træthed især når jeg har haft travlt. Jeg har derfor besluttet, til trods for at mit liv dags dato er mere end tåleligt, at jeg vil give naturlig thyroid en chance i håb om, at jeg vil føle mig mere som en kvinde på 45 år og ikke som en kvinde på 65 år, hvilket jeg efterhånden har følte mig som de sidste 10 år eller mere.
Lignende tråder
-
Graves siden 2004
Av jane i forumet Graves sykdomSvar: 42Siste melding: 06-05-10, 15:11 -
Jeg har haft struma siden jeg var omkring 18 år
Av Christina40 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 13Siste melding: 01-10-09, 12:18 -
Fikk graves for 14 år siden
Av millasin i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 31Siste melding: 29-04-09, 15:30 -
Jeg har haft Hashimoto's siden 2002
Av Louise i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 50Siste melding: 21-06-07, 23:34

Svar med sitat

Bokmerker