Jeg har det på en måte som deg - med unntak av vektøkning så fungerer jeg bra på levaxin. Men jeg har tenkt meg om og kommet fram til at "jeg ikke vet hva et - forhåpentligvis - langt liv på levaxin kommer til å gjøre med meg"... mens jeg vet hva svinekjertel er - det er nemlig det samme som min egen kropp burde ha produsert.

Så jeg kommer nok til å gå over til kombinasjonsbehandling når den tid kommer (neste legetime om en måneds tid). Jeg regner med startvansker da, men håper at jeg får en behandling som jeg kan stole på skal kunne fungere over de 40-50 årene jeg har igjen... (med litt flaks.)

Og OM det skulle være feil valg så vil det være lett å gå tilbake til syntetisk, konvensjonell behandling - både fordi det er det "alle leger" helst vil gi - og fordi jeg vil kunne si at dette har jeg personlig erfaring med.

Det er altså sånn jeg har tenkt - etter å ha tenkt meg om. Hovedargumentet mitt er altså rett og slett at jeg ikke stoler på at 1/5 av det kjertelen opprinnelig laget for meg EGENTLIG er NOK. (Det er ingen tvil om at det er nok til å holde oss i live, men jeg vet at ikke leger vet alt de tror de vet... Og jeg vet ikke hva som ev. kan komme til å skje med kroppen min underveis på ren t4 - derfor satser jeg på å iallfall prøve en behandling som er mest mulig lik "originalen".)