Det går stadig fint. Er pludselig blevet A-menneske (står tidligt op og kan ikke sove længe) - højest bizart, jeg har ikke været A-menneske siden jeg var helt lille.
Jeg har selvfølgelig stadig mine små kriser i løbet af dagen, sådan har det været under hele forløbet med T3-behandling, men overordnet set er jeg meget tilfreds med min umiddelbare situation.
Min astma har det også bedre, jeg tænker, at det måske skyldes, at binyrerne har fået det bedre? Får svar på mine prøver på onsdag.
Håber at andre kan bruge mine erfaringer til noget, selv har jeg savnet en med Graves, der har gået denne her vej før mig. Uanset hvad, har jeg selv gavn af at skrive dagbog, da jeg hurtigt glemme de små detaljer. Ja, jeg har præsteret at glemme hele samtaler, hukommelsen har aldrig været særlig god, men så er det jo godt, at man kan få den genopfrisket på Sonjas.
Vil også sig tak til jer, der har bidraget med jeres viden og interesse (det lyder næsten som et afskedsbrev, det er det ikke, bare en status - jeg får jo mine blodprøvesvar på onsdag)