Sitat Opprinnelig skrevet av Anne H H Vis post
Først går det godt - og så går det alligevel ikke specielt bedre end før behandlingen med T3. Det kører ganske enkelt op og ned - igår var for eksempel ikke specielt opmuntrende - træt og i dårligt humør, fordøjelsesproblemerne er også vendt tilbage, øjnene har det vist ok.

Jeg har dog også et andet problem med bogen - og det er, at jeg har svært ved at skelne mine stofskifteproblemer fra binyretrætheden - hvad er hvad? Jeg har jo ikke bare trætte binyrer, jeg har også en kronisk lidelse som spiller ind, påvirker mit helbred.
KjæreAnneHH
Jeg kjenner veldig godt igjen det du skriver. Hvordan skal man i hele tatt være sikker på hva som virker når man setter inn flere tiltak (kosthold, livsstil, vtamin/mineraltilskudd, nye stoffskiftemedisiner osv). Likedan er det det å skille binyrer fra stoffskifte...

For det er jo engang slik at binyrene trenger et godt stoffskifte for å fungere optimalt, samtidig trenger kroppensceller kortisol for å ha optimalt utbytte av stoffskifte hormoner Værsågod å bli forvirret...Suger til meg enhver erfaring som kan si noe om dette for tiden....
Tenker på deg