Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
09-09-12, 17:34 #2
Re: Antistoffer ved Hashimoto's
Har man Hashimoto så betyr det at det er kroppens egne celler som angriper skjoldbruskkjertelen slik at den ikke er i stand til og produsere de nødvendige hormoner.
Hashimoto er navnet på den tilstanden vi har når vi har antistoffer. Før eller siden vil kjertelen ikke lenger klare produsere noe i det hele tatt. Hashimoto er altså en autoimmun hypotyrose
Det er derfor vi med Hashimoto ikke har noe reelt håp om og bli "kurert" og vi vil derfor resten av livet være avhengig av og få stoffskiftemedisin.
Akupunktur har ikke dempet mine antistoffer i det hele tatt.
Selen er kjent for og kunne dempe antistoffene, men jeg har aldri hørt om noen som har blitt friske selv om de spiser selen daglig. Min anti-TPO ligger jevnt > 600 selv om jeg har fått akupunktur og selv om jeg knasker selen og paranøtter daglig.
Du sier at antistoffene din har gått ned, men hvordan er det med FT3, FT4 og TSH? Og ikke minst, hvordan har du det?
Leger har en tendens til og se på blodprøver i stedet for og se på oss.
Lignende tråder
-
Hashimoto's og antistoffer
Av Vigdis i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 29-12-12, 19:10 -
Antistoffer?
Av siri i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 1Siste melding: 14-03-07, 16:54 -
Antistoffer
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 20-02-07, 19:53

Svar med sitat
Bokmerker