Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Threaded View
-
07-09-12, 11:46 #20
Sv: Lavt stoffskifte? Depresjon? Usikker
Rita
Jeg har ikke givet dig tilbage, hvad du ikke allerede har ejet i forvejen! Styrke og Kamplyst! Du har bare glemt den, slidt op af al modgang. Men hvis du ser tilbage på de sidste 4 år - vil du nok være nødt til at indse, at uden en betydelig indre styrke ville du ikke have overlevet alle de mange, slidsomme år, udelukkende op ad bakke! Der er SÅ mange "hypothyreose-helte" i denne verden, der har overlevet og trodset, hvad der ville tage livet af de fleste friske! Du er afgjort en af disse helte! 
Nu finder du tilbage til din indre styrke og fra nu af begynder du dele kortene ud selv! Og et stort tak til din mand for at have rygrad til at stå dig bi! Han har prøvet turen og nu vil han investere sit overskud i jeres fælles fremtid, ved at støtte dig og være fysisk til stede i dine fremtidige møder med det offentlige helsevæsen. Godt gået!
"Nedsatt hørsel" passer meget fint med tråden Never Give Up!
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Kanskje lavt stoffskifte?
Av Sharah i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 22-02-11, 14:30 -
Jeg var syk lenge før jeg fikk diagnose lavt stoffskifte
Av kaja5 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 14-06-10, 14:40 -
Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifteSvar: 87Siste melding: 17-05-08, 14:33 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53

Svar med sitat

Bokmerker