Viser søkeresultater 1 til 10 av 203
Tråd: Dagens positive tråden
Hybrid View
-
06-09-12, 16:51 #1
Re: Dagens positive tråden
I dag kommer min utflyttede sønn på helgebesøk, og har med seg kjæresten som jeg enda ikke har fått truffet

Gleder meg
-
12-10-12, 16:55 #2
Børster støv av denne; de fleste av oss har godt av og lete frem positive ting i hverdagen, uansett hvor små de er
Livet blir så mye lettere om man verdsetter de positive tingene istedet for og fokusere på de negative.
I dag har jeg vært på en liten spasertur sammen med gubben og bikkjene. Det gjorde godt med litt frisk høstluft!
-
12-10-12, 17:03 #3
Sv: Dagens positive tråden
At jeg har gått enda litt mer ned i vekt, en tur på butikken og at jeg slipper å kjøpe nye hodetelefoner.
-
19-10-12, 12:26 #4
Stolt av meg selv. Vært en time på treningsstudio.
-
19-10-12, 16:15 #5
I dag var vi i butikken og fikk handla inn masse av både frossen, tørr og fersk mat, så nå er det lett og lage mat siden alt er hjemme.
Det verste som finnes er og være sulten og så må man i butikken først.
-
23-10-12, 20:03 #6
Jeg har i lengre tid utsatt og sette meg ned og fylle ut papirene til pasientreiser, men i dag fikk jeg endelig somla meg til og sende inn ikke mindre enn tre konvolutter siden vi er tre stykk som har reist til lege/sykehus.
Av en eller annen grunn er det alt for komplisert for de andre og fylle ut disse skjemaene, så derfor blir det min jobb.
I dag er det altså gjort og nå er de sendt. Deilig følelse og være ferdig med det.
-
23-10-12, 20:21 #7

Den eneste måte for igang en dialog er å fore de med papirer. Og får du ikke JA, så klag. Jeg skal ha inn en søknad ang store beh utgifter.: medisiner og behandling. Fradrag på skatt tenker jeg. Blir ikke noe langvarig med over kr 9000.- pr år. håper jeg. Noen år men ikke varig.
Så da får jeg prøvd meg selv. Neste års selvangivelse. Har en gang i tiden jobbet i det "gamle" NAV, så jeg vet at det hjelper å klage og klage, hente tips hva kan jeg klage/argumentere med.
Godt jobba for hele familien, lykke til
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
-
24-10-12, 18:32 #8
Garnet jeg hadde bestilt, kom i posten i dag
Da har jeg noe og kose meg med fremover. Elsker og pusle med håndarbeid, høre på musikk eller lydbok og kanskje ha et krus med te.
Lignende tråder
-
Positive opplevelser/gravid på liothyronin
Av Synne i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 4Siste melding: 08-01-11, 18:30 -
Dagens lille slanketips
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 76Siste melding: 29-03-08, 01:06 -
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18

Svar med sitat
Bokmerker