Viser søkeresultater 1 til 10 av 203
Tråd: Dagens positive tråden
Hybrid View
-
22-08-12, 19:01 #1
Sv: Dagens positive tråden
Det regner som fy ute, og jeg er så glad for at jeg er inne og kan nyte synet uten å bli våt!
-
22-08-12, 19:30 #2
Det er koselig med regn når man selv er tørr
-
25-08-12, 13:38 #3
Jeg får så lyst til å dele dette med dere.
I går så vasket jeg hele boligen sammenhengende, samt støvsuget.
Det er noe jeg ikke har gjort på et helt år
Det var deilig
-
06-09-12, 16:51 #4
Re: Dagens positive tråden
I dag kommer min utflyttede sønn på helgebesøk, og har med seg kjæresten som jeg enda ikke har fått truffet

Gleder meg
-
12-10-12, 16:55 #5
Børster støv av denne; de fleste av oss har godt av og lete frem positive ting i hverdagen, uansett hvor små de er
Livet blir så mye lettere om man verdsetter de positive tingene istedet for og fokusere på de negative.
I dag har jeg vært på en liten spasertur sammen med gubben og bikkjene. Det gjorde godt med litt frisk høstluft!
-
12-10-12, 17:03 #6
At jeg har gått enda litt mer ned i vekt, en tur på butikken og at jeg slipper å kjøpe nye hodetelefoner.
-
19-10-12, 12:26 #7
Stolt av meg selv. Vært en time på treningsstudio.
-
19-10-12, 16:15 #8
I dag var vi i butikken og fikk handla inn masse av både frossen, tørr og fersk mat, så nå er det lett og lage mat siden alt er hjemme.
Det verste som finnes er og være sulten og så må man i butikken først.
-
23-10-12, 20:03 #9
Jeg har i lengre tid utsatt og sette meg ned og fylle ut papirene til pasientreiser, men i dag fikk jeg endelig somla meg til og sende inn ikke mindre enn tre konvolutter siden vi er tre stykk som har reist til lege/sykehus.
Av en eller annen grunn er det alt for komplisert for de andre og fylle ut disse skjemaene, så derfor blir det min jobb.
I dag er det altså gjort og nå er de sendt. Deilig følelse og være ferdig med det.
Lignende tråder
-
Positive opplevelser/gravid på liothyronin
Av Synne i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 4Siste melding: 08-01-11, 18:30 -
Dagens lille slanketips
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 76Siste melding: 29-03-08, 01:06 -
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18

Svar med sitat
Bokmerker