Viser søkeresultater 1 til 10 av 64
Threaded View
-
09-01-12, 21:41 #26
Sv: hvor skal jeg gå hen ? Wegeners Granulomatose
hej nielssigne

ja det er da et lidt håbløst system - ellers gør jeg bare alting galt ved snart ikke hvordan det så skal tackles - prøver virkelig både at være venlig og imødekommende , alligevel skal jeg syltes af med at sammenligne med en kønssygdom
jeg kunne bare blve udredt i belgien sagde lægen , men hvorfor skulle de ikke gøre det herhjemme i mellemtiden ? jeg forstår ingenting ... når der ellers har været noget galt med mig - har jeg altid væretsvær at udrede, men det er altid endt med de fandt problemet , nu er det hele bare så afvisende - lægen sagde direkte til mig "det kan du da ikke have - det er jo en sjælden sygdom
- så er det bae jeg tænker ok men hvorfor er det så jeg ikke kan det ... i guder et system vi har her ... - jeg vil kun forsøge riget i morgen for mit eget sygehus , er godt nok begyndt at tage mig alvorligt , men Krista fra wegerners.dk sagde det hele skulle udredes derinde - mine øjne gør hele tiden så ondt så sygdommen ( hvis ikke jeg tager fejl , må da være aktiv lige nu .
skal ikke sidde og hælde vand ud af ørerne her, men i er de eneste der forstår hvordan tingene og systemet fejler
hav en dejlig aften
kærlig hilsen
carina
Lignende tråder
-
2½ år med mange ulike plager som kommer i kategorien hypothyreose
Av Lillylille i forumet Hos legenSvar: 16Siste melding: 13-05-11, 14:01 -
Merkelige kroppslige plager ved inntak av feks brød
Av helgemann i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 22-02-11, 12:15 -
Plager etter leppebiopsi
Av Puselille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 05-10-10, 21:21 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51 -
Ang. kroppslige plager - som nedenfor
Av ung mor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 1Siste melding: 07-04-05, 11:21

Svar med sitat

Bokmerker