Side 1 av 2 12 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 203

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    63
    Meldinger
    3,120

Standard Sv: Dagens positive tråden

Begynner og få ryddet litt oppe i hodet mitt, og ser klarere for meg hvordan jeg vil legge opp løpet fremover.
    Kanskje en liten ting, men jeg synest det er kjempepositivt og akseptere ting, ikke henge seg opp i det og heller lete etter den optimale måten og nyte livet på fremover

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Bergen
    Alder
    36
    Meldinger
    275

Sitat Opprinnelig skrevet av BenteR Vis post
    Begynner og få ryddet litt oppe i hodet mitt, og ser klarere for meg hvordan jeg vil legge opp løpet fremover.
    Kanskje en liten ting, men jeg synest det er kjempepositivt og akseptere ting, ikke henge seg opp i det og heller lete etter den optimale måten og nyte livet på fremover
    Det er kjempe viktig og kjempe positivt, at du føler det sånn! Du fortjener dette her og jeg håper det fortsetter slik fremover! Kjempe bra at du har noen ideer (vet ikke om det er riktig ord, menmen) om hvordan du vil legge opp løpet fremover.

---

Idag prøver jeg enda en ny oppskrift, det blir en del av de fremover tenker jeg. På menyen idag står det mini-fleskepannekaker, mini fordi jeg aldri har greid å lage store pannekaker, jeg vil så gjerne greie det! Katten ligger på sofaen og snuser på de gode luktene som surrer rundt i leiligheten nå.
    Lavt stoffskifte, mulig Graves Sykdom
    Huldrena sin dagbok
    • Ofte er man selv sin verste fiende.

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    63
    Meldinger
    3,120

I går kveld var første gang på over to uker at jeg har hatt futt til og strikke, selv om jeg elsker håndarbeid. Deilig følelse, når jeg satt og koste meg med noe så trivielt som strømpestrikking
    I dag klarte jeg og snegle meg til butikken. Gubben måtte bære alle varene fordi det gjør for vondt i magen når jeg løfter noe som helst, men jeg er kry over at jeg klarte turen på nesten 2 kilometer, selv om det gikk så sent at isboksen jeg kjøpte til de andre var nesten smeltet før vi kom hjem

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    63
    Meldinger
    3,120

I går var første dagen på 18 dager jeg ikke hadde fødsels-rie-smerter i magen,
    og i dag er første dag uten skallebank, ekstrem svimmelhet og kvalme
    Det går fremover!

Medlem siden
    Dec 2011
    Sted
    Østlandet
    Alder
    46
    Meldinger
    502

I dag har jeg slappet av.

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Bergen
    Alder
    36
    Meldinger
    275

Idag var det oppstart på samtale gruppen på Bergen dagavdeling. Merker det var godt at den startet nå, får mine foreldre kommer hjem. Annen positiv ting er at jeg har søkt en skoleplass nå i høst for å lese matte sånn at jeg kan komme meg videre i utdanningen min.
    Huldrena sin dagbok

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    63
    Meldinger
    3,120

For første gang på "evigheter" våkna jeg med en kropp og et hode som fungerte strålende og jeg har faktisk litt energi i dag.
    Ble så glad så jeg fikk skurt opp komfyren min, fikk støvsuget før vi gikk tur med bikkjene og også kjøpt meg en ny strikkepinne (den gamle var utslitt ) og nå skal energi-resten jeg har benyttes til og lage rullekake til verdens beste familie

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Bergen
    Alder
    36
    Meldinger
    275

Det regner som fy ute, og jeg er så glad for at jeg er inne og kan nyte synet uten å bli våt!
    Huldrena sin dagbok

Medlem siden
    Oct 2010
    Sted
    Akershus
    Alder
    40
    Meldinger
    66

Vært på jobben for å finne noen løsninger. Noen som har erfaring med opphold på Catosenteret?

Medlem siden
    Oct 2010
    Sted
    Akershus
    Alder
    40
    Meldinger
    66

Ja det er svært viktig at vi holder på det positive. Som du huldrena gjorde meg oppmerksom på i dag. Har som mål å gå tur i skogen med bikkja hver dag. Det har jeg gjort i dag også. Godt i fint høstvær.

Side 1 av 2 12 Siste

Lignende tråder

1. Positive opplevelser/gravid på liothyronin
    Av Synne i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditet
    Svar: 4
    Siste melding: 08-01-11, 18:30
  2. Dagens lille slanketips
    Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 76
    Siste melding: 29-03-08, 01:06
  3. Svar: 24
    Siste melding: 08-05-07, 10:18