Hei! Jeg trenger litt råd og hjelp fra noen som har erfaring med dette. Jeg ble syk i vinter og det tok en god stund før legen oppdaget at jeg hadde for høyt stoffskifte. Jeg ble sendt til røntgen og fikk beskjed om at jeg hadde hatt en betennelse i skjoldbruskkjertelen, subakutt tyreoiditt. Sjekket stoffskiftet ofte og det gikk nedover. Nå har det gått ned så langt at jeg har for lavt stoffskifte, noe som visstnok er vanlig i denne prosessen. Legen min har vært i kontakt med spesialist som sier at tilstanden ikke skal behandles, men skal gå over av seg selv. Jeg har nå vært syk mange måneder med forskjellige plager, spesiellt utmattelse, tretthet og angst. Nå har det forandret seg, men sliter fortsatt med en veldig tretthet, utmattelse. I tillegg har jeg nå treg mage, blir kvalm hver gang jeg har spist, kvalmen blir verre og verre utover dagen. Jeg føler meg deprimert og føler jeg får veldig liten hjelp. Jeg fikk bare noen kvalmestillende tabletter av legen, men det hjelper ikke. Jeg har intrykk av at legen min ikke har så mye kunnskap om dette, men han følger godt med på blodprøvene mine, hver 14 dag. De er fortsatt på vei nedover ser det ut til.. Skulle bare ønske jag kunne få noe behandling for å få stoffskiftet raskere på plass igjen. Har lest på nettet at det er vanlig å behandle når stoffskiftet er lavt. Noen som har erfaring med dette? Hvorfor vil de ikke behandle, hvor lang tid tar det før jeg er bedre. Bør jeg prøve feks Rosenrot for å se om det gir meg mere energi? Blir glad for tips og råd!