Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Hybrid View
-
01-08-12, 18:27 #1
Sv: Fastlege Dorota K Thune Iversen - Nøste legesenter
Noen må ha Prednisolon, Kevlin, noen sykdommer krever det. Men mange leger ser ut til å ikke ha kunnskap om hva en fysiologisk dose med et hormon kan gjøre av en forskjell! Mange leger er vant til å forholde seg til en dose på 100-150 mg kortison. Det er jo en annen divisjon enn å ta 20-30 mg! Håper du har fått en bedre lege du kan snakke med nå, Kevlin

• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
02-08-12, 17:24 #2
Sv: Fastlege Dorota K Thune Iversen - Nøste legesenter
Takk - det virker som min ny fastlege er mer empatisk og - ikke minst - åpen for innspill fra sine pasienter

Jeg er ikke overbevist om at prednisolon / prednison noen ganger er den beste løsningen - og jeg finner det påfallende
at Hydrokortison skal være så vanskelig (og dyrt!!!) å få tak i. Tror som med levaksin at medisinmafia'n har hjernevasket
beslutningstagere samt leger om at DET er hva pasienter trenger. Dvs medisiner som er (har vært) patentert og/eller;
til syvende og sist gjør pasientene "in need" for ytterligere medisiner.
Moren til ei venninne av meg begynte på Prednisolon ved juletider - etter noen måneder fikk hun måneansikt.
Om hun nå har sluttet med den, vet jeg ikke - men jeg vet at hun i sommer har vært deprimert.
Noe som ikke er vanlig for henne; sommeren er den tida på året hvor hun er på (hæærlige) hytta si non-stop...
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Fastlege i Østfold?
Av vinter i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 01-03-12, 00:26 -
Jeg må bytte fastlege!
Av Vilja i forumet Hos legenSvar: 4Siste melding: 06-10-10, 16:59 -
Byttet fastlege...
Av Dolphin i forumet Hos legenSvar: 3Siste melding: 09-01-07, 06:49 -
skiftet fastlege
Av cathrin i forumet Hos legenSvar: 9Siste melding: 30-09-06, 16:34