Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
27-07-12, 11:15 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet (1)
Jeg tror at etter hvert som tiden går og man ikke blir bra selv om legen sier vi skulle vært friske som lopper siden blodprøvene er bra, så mister man håpet.
Akkurat derfor er dette forumet så viktig siden vi kan dele erfaringer om hva som helper, uansett om hjelpen kommer med babtsteps. For mitt vedkommende så kan jeg si at jeg har det mye bedre med mitt stoffskifte etter at jeg begynte og stole på meg selv og kunnskapen jeg har tilegnet meg både her inne og fra flere bøker, og ikke en lege som mente det måtte være en depresjon eller noe annet psyksik som gjorde at jeg ikke ble frisk.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker