Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Hybrid View
-
22-07-12, 22:29 #1
Sv: Vekttap - redusere stoffskiftemedisiner?
Det er vel ikke helt tilfelle at røyking øker forbrennigen generelt!
Røyking øker forbrenningen ca 5 min etter siste drag er inntatt, for så å senke den (lavere enn normalt)
Så alt i alt så reduserer røken faktisk forbrenningen. the hard truth ;) he he• Det mest sannsynlig er stoffskifte det er noe i veien med.
• Har fått en ny vår etter oppstartmed ERFA
-
22-07-12, 23:45 #2
denne teorien har jeg aldri hørt om

Kan du utdype det, tcelinet?
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
24-07-12, 11:54 #3
He hehe he he nå tok du meg litt på senga ;P Faktisk burde jeg ikke skrevet det uten å hengi til kilde hehehe.
Jeg husker ærlig talt ikke hvor jeg har lest det. Men det kan være illustrert vitenskap feks (jeg leser det ofte)
Prøvde å søke på nettet om det men fant bare om at det økte he he....
Så med det trekker jeg tilbake mitt tidligere utsagn:P og bøyer meg i støvet ;)
Så over til det andre ;) Jeg har gått ned 13 kg siden okt 2011 til nå etter oppstart på erfa
jeg har ikke justert ned dosen. Jeg doserer ikke ned før kroppen visermeg at den er "hyper"/overdosert.
Jeg gikk til lege som mente jeg måtte dosere ned grunnet høyt T4 (men dette er jo bare et pro hormon som ikke forteller deg særlig i det hele tatt) prøvde som lege sa i ca en uke. Hypo symtomene lot ikke vente på seg, og jeg justerte så opp dosen igjen til det "opprinnelige" og er i fin form nå
• Det mest sannsynlig er stoffskifte det er noe i veien med.
• Har fått en ny vår etter oppstartmed ERFA
-
24-07-12, 12:06 #4
Så flott at ting går din vei :-) Takk for ditt svar
Det jeg var ute etter er folk som har slanket seg etter at de har vært stabile på en dose noen år. Måtte de justere dosen ned da?
Et annet spørsmål er: Klarer man å senke litt ned TSH og heve opp FT4/FT3 med trening? Må man redusere medisinene etter at man har begynt å trene igjen (intens) ?Sist endret av Connie; 24-07-12 kl 12:38
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Hvordan øke FT4 uten å redusere TSH
Av Riconibo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 31Siste melding: 14-07-10, 11:16 -
Hvilke stoffskiftemedisiner bruker du?
Av ella i forumet MeningsmålingerSvar: 40Siste melding: 13-05-10, 17:07 -
Friske kroppsbyggere spiser stoffskiftemedisiner
Av Moxa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 10Siste melding: 28-12-09, 00:32 -
Graviditet og stoffskiftemedisiner?
Av Anita75 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 27-04-09, 13:35 -
Vekttap!
Av Morten_V i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 28-07-06, 16:41

Svar med sitat

Bokmerker