Viser søkeresultater 1 til 10 av 203
Tråd: Dagens positive tråden
Hybrid View
-
09-07-12, 00:08 #1
Sv: Dagens positive tråden
Gode, snille mamman min da som under vår tlfsamtale i dag sa at hun ville gi meg kameraet jeg hadde kjøpt i gave til meg. Ble så glad at jeg begynte å gråte jeg. Fine mamman minsin, beste!

Grønn mann (10.000) skritt ble det også i dag.
-
12-07-12, 23:01 #2
Et skritt nærmere tur. Passet dumpet ned i postkassen i dag. Det gjorde meg faktisk både glad og opprømt helt til jeg så bildet inni

Akkurat kommet inn fra gåtur i kjølig "sommervær". Deilig luft å puste i om ikke noe annet
-
13-07-12, 00:03 #3
Jeg lagde halve middagen i dag, eller i går siden klokken er 1 på natten. Torsdager er pasta dag hos min familie, har vært det hele livet mitt, og jeg lagde pasta sausen... Eller jeg stekte kjøttdeig hadde i 1,5 glass med Rema sin pastasaus og krydret det slik jeg liker å ha det, pluss min lille hemmelige ingrediens oppi.
Jeg gleder meg også til mamma stikker på hytten etter jobb i dag (fredag) slik at jeg får leiligheten for meg selv. Da blir det prøvd en ny middagsrett og sett på Mord og Mysterier.
-
13-07-12, 19:13 #4
Jeg er akkurat kommet tilbake etter 42 mil i bil i dag. Vi måtte i hui og hast få kastrert tispa vår pga livmorbetennelse.
Mange tusenlapper fattigere, men tispa har nå kjempegode prognoser for og være en del av familien i mange år til.
-
13-07-12, 20:34 #5
I dag har jeg lagd den oppskriften jeg snakket om, ble middels suksessfullt men ikke lagd igjen etter som det er egg i den og jeg ble skikkelig dårlig, smakte godt nok tross det. Det positive er at jeg i det minste har prøvd noe nytt og jeg har orket og lage middag.
-
15-07-12, 22:36 #6
Har brukt timer på å fotografere med mitt nye kamera på Verdens ende. Utrolig gøy, inspirerende og lærerikt. Jeg kløner som bare det, men kvalitetsforskjellen på bilder tatt med dette kamera og mobilkamera gjør at jeg synes jeg tar fantastiske bilder
-
15-07-12, 22:58 #7
Prøvde å legge ut et par av bildene, men får det ikke til å fungere
Lignende tråder
-
Positive opplevelser/gravid på liothyronin
Av Synne i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 4Siste melding: 08-01-11, 18:30 -
Dagens lille slanketips
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 76Siste melding: 29-03-08, 01:06 -
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18

Svar med sitat
Bokmerker