Viser søkeresultater 1 til 10 av 35
Threaded View
-
08-07-12, 00:43 #23
Sv: Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Tusen takk for svar Anisa.
Jeg visste at Selen er bra for oss med hypothyreose, men jeg visste ikke at det kunne påvirke FT4-verdien slik. Jeg skal definitivt spise paranøtter fremover. Det "merkelige" er at jeg føler ingen forskjell om FT4 er på 17 eller på 27, men jeg tenker jo at det ikke er så bra at den er så høy. Jeg vet ikke hvorfor det ikke ble tatt FT3-måling. Det er første gangen den ikke er med. Vurderer om jeg skal stikke ned på laboratoriet på mandag og be om å få tatt den også.
Takk for råd om å ikke kutte ned på medisindose. 2,5 grain er lavt for meg som i flere år gikk på 4 grain. Så nei jeg senker ikke. Jeg har ingen symptomer på overdose i det hele tatt, og når jeg fungerer så bra som jeg gjør er det vel det som teller mest. Det er så godt med tilbakemelding.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Hvor lang tid tar det før thyroid tas opp i kroppen etter inntak?
Av Fanni i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 01-12-11, 13:46 -
Mine stoffskifteprøver - er de normale?
Av MissD i forumet Normalverdiene?Svar: 3Siste melding: 18-05-11, 18:37 -
Stemmer det at det ikke er vits å ta stoffskifteprøver...
Av Marina73 i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 03-04-08, 18:57 -
Forhøyet anti-TPO, noe som har gjort at jeg har fulgt opp med stoffskifteprøver.
Av milla i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 50Siste melding: 16-06-06, 23:36

Svar med sitat

Bokmerker