Viser søkeresultater 131 til 140 av 203
Tråd: Dagens positive tråden
-
18-06-12, 21:39 #131
Sv: Dagens positive tråden
Galleribesøk. Fin aktivitet og opplevelse i mindre bra sommervær
-
01-07-12, 23:50 #132
Har blitt fostermor for dyrebeskyttelsen, og nå er kattemor ikke lenger så tynn og ungene har begynt og stabbe rundt og krype opp på meg

9 uker igjen, så er de klar for nye hjem
-
02-07-12, 15:29 #133
Koselig å ha slike små krabbene rundt BenteR;)
Ellers klarte jeg å komme meg ut på lang tur i går. Ble en tur opp på gaustatoppen i all slags vær (regn, sludd, haggel og torden, med 2 glimt av solen). Er helt utslitt i dag. Men det var værdt det!!
-
04-07-12, 20:18 #134
På politistasjon for å anskaffe nytt pass. Med andre ord litt nærmere turen jeg håper jeg får gjennomført

Kjøpt speilreflekskamera som jeg har ønsket meg i 10 år sånn ca. Så nå krysser jeg fingre for at jeg får brukt både pass og kamera i nær fremtid
-
04-07-12, 21:30 #135
Har du ventet så lenge på og skaffe deg det, kan jeg nesten garantere at du kommer til og koooose deg med det
-
07-07-12, 00:00 #136
Jeg ferierer - og har planer om å få gjort litt yoga hver dag, pluss minst en hyggelig ting
Det er framskritt fra i fjor, da var alt et ork, til og med å plante blomster foran huset, som før alltid bare har vært moro.
I dag: Innkjøpt kasse med jordbær, kjørt i mikseren og laget mos, og frosset ned for å ha sommersmak på lur til vinteren. Sett film med datter
-
07-07-12, 01:43 #137
Jeg har hatt gleden av og ha min nestyngste på ferie her i nesten to uker.
Jeg elsker at han trives godt i jobb og leilighet, selv om det er langt herfra, og at han har venner og et bra liv, men jammen var det deilig og kunne skjemme han litt bort igjen
-
07-07-12, 23:05 #138
Hjemmelagde kjøttkaker, stua kål, poteter og brun saus
Hjemmelagd på restaurant
. Hjelpes som jeg skjemmer bort meg selv. Gikk 10.000 skritt, grønn mann og sveivet innom restauranten for å fylle opp en sulten mage. Nytelse mmmm
-
09-07-12, 00:08 #139
Gode, snille mamman min da som under vår tlfsamtale i dag sa at hun ville gi meg kameraet jeg hadde kjøpt i gave til meg. Ble så glad at jeg begynte å gråte jeg. Fine mamman minsin, beste!

Grønn mann (10.000) skritt ble det også i dag.
-
12-07-12, 23:01 #140
Et skritt nærmere tur. Passet dumpet ned i postkassen i dag. Det gjorde meg faktisk både glad og opprømt helt til jeg så bildet inni

Akkurat kommet inn fra gåtur i kjølig "sommervær". Deilig luft å puste i om ikke noe annet
Lignende tråder
-
Positive opplevelser/gravid på liothyronin
Av Synne i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 4Siste melding: 08-01-11, 18:30 -
Dagens lille slanketips
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 76Siste melding: 29-03-08, 01:06 -
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18
Svar med sitat
Bokmerker