Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Hybrid View
-
07-07-12, 12:19 #1
Sv: Balderklinikken eller noen andre?
Fra tidligere har du fortalt, at du ellers går på Arendal, og at så må være Arendal der ikke vil behandle din datter for hypothyreose. Hvad er begrundelsen? Havde Arendal andet bud på, hvad din datter evt. eller kunne lide af?
Personligt er jeg sikker på, at Balder vil behandle din datter for et eller andet, med hvis TSH er "i orden" og T4 indenfor ref.omr. bliver det nok ikke for hypothyreose.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
07-07-12, 12:51 #2
Han i Arendal mente hun hadde lav selvtillit og det var det. Han ville ikke ta blodprøver av henne heller.
Alt hun forteller av symptomer får sammenheng med at hun ble mobbet for 3 år siden ( noe som ble tatt tak i og er borte nå)
Hadde god tiltro til han til å begynne med, men vet ikke helt nå.
Han virker veldig fraværende de siste gangene vi har vært der.
Jeg får håpe at Balderklinikken kan finne ut av hva som er med min datter,
Fordi hun fungere overhode ikke. Mulig det ikke er stoffskifte, ( hurra for det;) for det er vanskelig nok å ha)
Klem Tussemaja
-
07-07-12, 18:23 #3
Datteren min har nettopp fått diagnose og resept på Levaxin, av lege på Balderklinikken. Det skjedde først etter at TSH hadde vært stigende over ett år, og på bakgrunn av symptomer, og fordi vi har stoffskiftesykdom i familien. Fram til TSH-verdien krøp såvidt over grensen, målte legen diverse blodprøver, og anbefalte diverse kosttilskudd (B- vitaminer, selen, sink, D-vitamin, Omega-3) på bakgrunn av disse. Ble også anbefalt å jobbe med avspenningsteknikker og lignende, for å klare å håndtere stress bedre.
Jeg vet ikke hvordan de stiller seg til å medisinere, dersom det ikke kan begrunnes i blodprøvene?
Lignende tråder
-
Hva ville du ha gjort? Tromsø eller andre steder?
Av Veronica i forumet Hos legenSvar: 9Siste melding: 11-11-08, 15:04 -
Noen andre som har (hatt) Subakutt thyreoiditt her?
Av Veronica i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-08-08, 15:07 -
Noen andre som har opplevd lignende?
Av luripus i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 24-08-07, 12:32

Svar med sitat
Bokmerker