Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Hybrid View
-
06-07-12, 19:33 #1
usikker
har nå kuttet ut gluten...og tror nesten at d funker. men lurer på om d stemmer at når stoffskifte er litt lavt så skal man senke dosen levaksin og når det er høyt skal man øke dosen..jeg merjer veldig godt at det begynner å bli ustabilt og blir høyere med dunkin i hode og er veldig nervotisk. men nå tror jeg d er litt lavere for jeg er sløv og veldig mye trøtt. også lurer jeg på om noen har erfaring med pukka greens vita i forhold til stoffskifte..
pleas få snart...er veldi intressert i og få svar
-
07-07-12, 01:08 #2
Sv: usikker
Nå er jeg litt usikker;
hvor lenge har du gått på Levaksin og hvilken dose tar du?
Regulerer du opp og ned på dosen du tar etter hvordan du føler deg?
Levaksin bruker lang tid i kroppen, og derfor anbefales det blodprøver hver sjette uke (tatt om morgenen og medisinfastende), for og justere Levaksinmengden alt etter hvordan kroppen reagerer på dosen man har. Derfor forandres ikke dosen oftere enn hver sjette uke iallefall.
Man får Levaksin fordi stoffskiftet er for lavt. Til lavere stoffskiftet er, til mer Levaksin trengst for og få rett balanse i kroppen.
Tar man i en periode for mye Levaksin, vil stoffskiftet kunne bli for høyt, og dosen må reduseres.
Men det og variere dosen på egenhånd etter hvordan man føler seg, er ikke rette veien og gå.
En del av symptomene på lavt stoffskifte og høyt stoffskifte kan være svært like.
Jeg sliter ofte med og vite hva som foregår i kroppen min. Det kan være stoffskiftet forandrer seg, antistoffene forandrer seg, det kan være d-vitaminer, for lav ferritin eller også for lav B12. Men jeg tar jevnlig blodprøver, og har på den måten en viss kontroll.
Pukka Greens Vita kjenner jeg ikke til, så det kan jeg ikke svare på.
Lignende tråder
-
Hvilke matvarer bør man spise/ikke spise? Hvordan bør...osv.
Av Dolphin i forumet Helbred og kostholdSvar: 12Siste melding: 13-12-15, 13:33 -
Alt vi ikke kan spise og lav-karbo .... hjelp!
Av mammantileir i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 18Siste melding: 05-12-11, 19:54 -
Nettprat. Kan man spise seg frisk?
Av Mod i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 08-04-11, 14:25 -
Utslått av å spise?
Av Marina73 i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 21-02-11, 09:30 -
Tør man spise genmodificerede fødevarer?
Av Anisa i forumet Genmodifisert mat (GMO)Svar: 0Siste melding: 26-09-10, 11:01

Svar med sitat
Bokmerker