Viser søkeresultater 1 til 10 av 70
Tråd: Lavt stoffskifte i 11 år
Threaded View
-
06-07-12, 16:40 #21
Sv: Lavt stoffskifte i 11 år
Hei alle sammen!
Det er en stund siden jeg har skrevet i denne tråden og i forumet generell. Siden siste gang har det vært en rolerkoster i min situasjon.
Jeg har vært hos en Endokrinolog Spesialist som hetter DR. Gunnar Aasen i Spes. Senteret Pilestredet Park Oslo. Der ble jeg diagnosert med ME eller kronisk tretthet syndromet og det ble påvist i prøvene lav jern mangel.
For viste jeg ingen ting om ME og det var lit av et sjokk med denne diagnosen. Jeg som tenkte jeg hadde nokk med helse plagget og nå dette ME.
Dr Gunnar Aasen mente at det var vanlig for hypotyreoser mennesker og får ME tilslutt.
Men jeg tenkte er dette bare en måtte helsesystemet markerer meg siden de ikke har klarte og helbreder alle mine helse plager??? Eller var den en ærlig diagnose, jeg vet ikke.
Jeg har byttet bruken vanlige armour til Thyroid S og jeg marker at den er mye bedre en den andre armour typen. Jeg bruker 2 grain daglig.
Jeg vil si Tussen takk til Anisa og Anne Berit som har hjulpet meg med og får takk i Thyroid S. Jeg kan ikke takker dere nok
Videre jeg vil nevne at jeg har skrevet her en stund siden at jeg vil besøker DR Hertoghet. Det ble ikke noe av den turen på grunn av blant annet, jeg er ikke klar til og igangsetter den vanlige behandlingen Hertoghet bruker for pasienter som meg. Nemlig behandlingen med TRT, HCG, Hydrokortison etc...
Ingen må misforstå meg fordi jeg er klar over at det er noe som Absolut foller seg bedre og faktisk får livet sitt tilbake med TRT, HCG, Hydrokortison etc... behandlingen.
I min tilfelle jeg Synnes jeg er ikke så syk ENDÅ at jeg kan ikke klare hverdagen minne uten TRT, HCG, Hydrokortison etc...
Jeg har prøvde tilskudd med MLM Pregnenolone, DHEA, OG 7 Keto dhea. Dette gikk bra for en stund til jeg fikk uønskede plager, og der stoppet jeg dem. Startet igjen med bare MLM Pregnenolone, og litt7 Keto dhea, dette fungerte bra. Men etter jeg har oppdaget at jeg hadde lav jernmangel stoppet jeg den ‘MLM Pregnenolone og 7 Keto dhea.
Nå prover jeg og åker min jern status ved og bruker Ferromax ca. 100 mg med 1000 mg Vitamin C OG noe Betaine tablett 3 ganger daglig. Foreløpigs dette ser ut til å hjelpe.
Mine planer nå er åker jern statusen, bekjempe inflammasjon og andre infeksjoner med LDN og tilskudd igjen med MLM Pregnenolone og 7 Keto dhea. Håper dette vil funker. Også skal ser på andre tiltak.
Jeg fortsatt bruker magnesium å olje tilskudd men ikke så mye som for. Også andre vanlige vitamin tilskudd
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker