Sitat Opprinnelig skrevet av Linnschpinn Vis post
Synes det er rart at endokrinologen så på disse blodprøvesvarene og mente at jeg var innenfor normalen og hvorfor skulle jeg da ta tilskudd av hormoner? Det sa seg selv at det ikke var noe vits i... Men jeg har jo begynt på Levaxin etter denne blodprøven, og resultatet av det får jeg 31.juli. Spent på hva det vil gi av utslag med en dose på 25mcg..
Medmindre du vejer ca. 12 kg, vil disse 25 mcg kun undertrykke TSH. Undertrykt TSH vil reducere yderligere dit stofskifte og hypothyreose bliver værre, så den bedste "virkning" af denne dose ville være "ingen virkning". Hvis du er heldig.

Linnschpinn Min oplevelse af dine indlæg her er, at du er mest fokuseret på blodprøverne, på tabletterne og deres effekt, og at du måske også regner mest med tabletterne og med lægerne. Tror du på, at det hele kan løses ved at komme i behandling med tabletterne?

Har du selv foretaget dig noget praktisk indenfor dit levevis, for at hjælpe kroppen til at tåle/reducere inflammationen og de belastninger, der øger den? F.eks. kostholdet? Støttetilskud for fordøjelsen? Kosttilskud for at reducere de mangeltilstande, som alle med hypothyreose udvikler, jo længere de har været syge uden rette behandling? Har du søgt information om, hvad du selv kan gøre for at svække sygdommens virkning på dig?