Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Threaded View
-
30-06-12, 17:46 #15
Sv: Er i gråsonen og trenger sårt noen råd!
Medmindre du vejer ca. 12 kg, vil disse 25 mcg kun undertrykke TSH. Undertrykt TSH vil reducere yderligere dit stofskifte og hypothyreose bliver værre, så den bedste "virkning" af denne dose ville være "ingen virkning". Hvis du er heldig.
Linnschpinn
Min oplevelse af dine indlæg her er, at du er mest fokuseret på blodprøverne, på tabletterne og deres effekt, og at du måske også regner mest med tabletterne og med lægerne. Tror du på, at det hele kan løses ved at komme i behandling med tabletterne?
Har du selv foretaget dig noget praktisk indenfor dit levevis, for at hjælpe kroppen til at tåle/reducere inflammationen og de belastninger, der øger den? F.eks. kostholdet? Støttetilskud for fordøjelsen? Kosttilskud for at reducere de mangeltilstande, som alle med hypothyreose udvikler, jo længere de har været syge uden rette behandling? Har du søgt information om, hvad du selv kan gøre for at svække sygdommens virkning på dig?• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte? Sjekk om du er i gråsonen
Av myris i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 2Siste melding: 13-06-11, 06:30 -
Ny og trenger noen tips til legetime imorgen
Av izzie i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 7Siste melding: 26-04-10, 10:06 -
Trenger svar på noen spørsmål
Av MizzyCat i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 13-01-08, 00:44 -
Trenger hjelp av noen som vet.
Av Leia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 01-09-07, 19:24

Svar med sitat

Bokmerker