Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
19-06-12, 11:07 #7
Sv: Noen med erfaring ved bruk av T3?
Sånn jeg forstår det, har CT3M mye med binyrene å gjøre. Jeg har ikke problemer med de. Også leste jeg i den andre tråden din om CT3M at man ikek skal bruke det om man bare tar Levaxin? Det er det jeg tar. ? Er vanskelig når legen min ikke kan noe om dette og vil heller at jeg skal til spesialist om jeg skal begynne på T3. Blodprøvene mine har noe svingninger, men innen for referansene. Jeg kan føle meg bra i 1 mnd og kjempe sliten og lei i 2 uker.
Jeg er nå på avklaring igjennom NAV, etter ha vært borte fra arbeidslivet i 3år. Har også fått en datter i løpet av de 3årene. Har man barn krever det enda mer energi før og etter barnehagen og i helger. Min største prioritet er jo henne. Leste noe om at Paul Robertson snakket om å være en "dårlig" far, og det er jo sånn man føler seg når man har liten tålmodighet eller energi til sine barn.
Men tilbake til T3. Jeg går bare på Levaxin. tar 150mcg 6 dager og 200mcg 1 dag i uka. Kan jeg ikke ta CT3M, men burde ta ren T3?
Lignende tråder
-
Hypnose? Noen med erfaring?
Av marge i forumet Alternativ behandlingSvar: 6Siste melding: 30-03-11, 12:44 -
Noen med erfaring med tilskudd av fT3?
Av Pedersen i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 17Siste melding: 15-04-10, 11:38 -
Noen med erfaring av behandling av T3?
Av facefakts i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 23-10-09, 18:57 -
Er det noen her som har erfaring med homeopati?
Av Thyr i forumet Alternativ behandlingSvar: 3Siste melding: 01-09-06, 11:34 -
Noen som har erfaring med akupunktur?
Av Ida i forumet Alternativ behandlingSvar: 18Siste melding: 21-04-06, 19:24

Svar med sitat
Bokmerker