Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
13-06-12, 22:40 #16
Sv: Leter desperat etter svar!
Jeg tænker nogle gange, om ikke diagnosen ME bare bruges, når lægen ikke ved, hvad h*n ellers skal sige. Måske er det en overdrivelse - jeg har ikke forstand på det, men der er bare mange gange, hvor ME-diagnosen lige så godt kunne hedde, at stofskiftet er lidt for lavt ...
Du skriver kun tal fra én blodprøve, kan du ikke poste nogle flere, så vi kan se, hvor hurtigt det går? At t4'eren er stigende kunne vel i øvrigt være en god nyhed? ... jeg forstår ikke, hvorfor højere stofskiftetal end "sådan cirka midten" så ofte mistænkes for at være noget negativt. Hvad skulle der være galt? Bortset fra, at du har nogle symptomer, der vel er ganske ubehagelige etc.? Det er jo symptomerne, det handler om ......
Du skriver et sted, at du har haft for meget d-vitamin, men at det så var faldet. Hvordan går det med det, og er det d3, du har brugt? (Jeg spørger, fordi d2 er giftigt, når man kommer over en vis mængde, og på vej dertil kan man få det ret så dårligt)
D-vitamin har jo bl.a. med kalkstofskiftet og dermed nyrerne at gøre, og ved for meget d-vitamin kan der blive lige rigeligt med kalk mange steder. Er der tjek på det?
Nielsigne
Lignende tråder
-
Desperat mann på let etter hjelp!
Av BerKath i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 77Siste melding: 21-05-16, 22:30 -
Jeg er ved at være desperat.
Av Ditte i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 08-08-10, 10:49 -
Hashimoto's. Desperat rop om hjelp
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 26Siste melding: 14-03-10, 12:28 -
Overraskende blodprøve svar etter stor doseøkning
Av Anne Ma i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 09-04-08, 16:13 -
blodprøve svar etter intatt armour noen som vet hvor mye
Av cathrin i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 29-06-06, 15:25

Svar med sitat
Bokmerker