Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
13-06-12, 21:14 #2
Sv: Ikke økning av levaxine dose pga stabil TH4 og noe nedgang på TSH
Jeg mener, din læge er en idiot og må skiftes ud

Hvad er dog det for en flok idioter, man i det hele taget har rendende til at ta sig af de her ting?? Jeg undrer mig igen og igen over at samfundet betaler noget som helst til de her narr*ve, der ikke bestiller andet end ødelægge livet for de stofskiftepatienter, de kommer i nærheden af
Selv hvis man bruger tsh som mål og dermed argument for doseringen, så er det jo hårrejsende, at du får den her behandling. Den her såkaldte læge ved ikke, hvad der er op eller ned, når det gælder stofskiftet. Du har for høj tsh og ikke nogen t4, der er værd at prale af. Løb din vej
Nielsigne
PS.: Og så er hverken 25 eller 50 µ Levaxin noget for et voksent menneske. Man regner med 1,5-2 µ pr. kilo kropsvægt.
Lignende tråder
-
Kan for lav dose gjøre meg verre enn ingen dose?
Av sigo i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 23Siste melding: 24-03-12, 15:47 -
Lavt stoffskifte i 3 år og har enda ikke landet på en dose som jeg føler er ok
Av Inga i forumet Lavt stoffskifteSvar: 23Siste melding: 17-03-11, 12:06 -
Stabil dose levaxin 50 mg i 3 år nå
Av avath i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 23Siste melding: 30-05-10, 21:36 -
Levaxin. Jeg føler at min dose ikke er helt rett!
Av Silje T-S i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 06-02-09, 11:13 -
Økning av dose
Av HeidiN i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 27-05-08, 16:20

Svar med sitat
Bokmerker