Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Hybrid View
-
13-06-12, 14:01 #1
Sv: Thyroid reduserte ledd- og muskelsmerte sammenliknet med syntetisk T4
Det må vist betyde, at jeg stadig mangler noget .....
-
13-06-12, 14:34 #2
Hei Nielsigne

Det er komplisert, dette med hormoner! Jeg hadde verk, småsmerter i hele kroppen da jeg gikk på Levaxin. Det bedret seg da jeg begynte på thyroid. Kan det skyldes at det blir for mye rT3? Jeg vet ikke, jeg vet kun at det var slik da, og er ikke slik nå
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
13-06-12, 15:24 #3
Ja helt utrolig kompliceret ...
Ikke nok med alle de sammenhænge - men man ændrer sig jo selv som tiden går, så behovene skifter også. Ikke let at følge med i !
Jeg tror, jeg må sige, at mit 1½ år med henholdsvis Ny Eltroxin og Euthyrox har givet mig nogle skader eller i hvert fald følger, der er svære /tidskrævende at rette op på. I hvert fald havde jeg det aldrig så dårligt, da jeg fik den gamle Eltroxin - når bare, jeg fik nok af den, altså !
Med thyroid har jeg fået mindre tendens til kramper, og det er dejligt. Men småondt rundt omkring .... jo, det har jeg. Mine muskler er ikke noget at prale af. Selvom jeg så har opdaget, at acetyl l-carnitine og d-ribose er en stor hjælp - og q10 kan jeg mærke, om jeg husker at ta sammen med. Føles godt i "midten af kroppen" - det må jo være hjertet, der snakker
Lignende tråder
-
T3 i Thyroid-meds halveres langsommere end Liothyronin (syntetisk T3)
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 22-04-11, 15:26 -
Hvorfor er organisk Thyroid bedre end syntetisk (engelsk)
Av Anisa i forumet Naturlig T4 og syntetisk T4 er ikke lik hverandreSvar: 0Siste melding: 07-11-10, 12:59 -
vondt/ømt i ledd
Av DALIA i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 1Siste melding: 26-12-09, 21:42 -
Ledd og muskelsmerter
Av findus i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 17Siste melding: 08-05-06, 18:52

Svar med sitat
Bokmerker