Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
-
22-04-11, 15:26 #1
T3 i Thyroid-meds halveres langsommere end Liothyronin (syntetisk T3)
Vigdis (tak Vigdis
) har fundet en video af lægen Thierry Hertoghe, hvor han forklarer hvorfor Triiodothyronine (T3) der kommer i kroppen med Thyroid-tabletter halveres langsommere end T3 fra Liothyronin-tabletter.
Han siger, at T3 fra Thyroid-tabletter er allerede proteinbundet og halveres derfor ikke så hurtigt som T3 i ren form, fra tabletterne med syntetisk T3. Det syntetiske T3 er meget hurtigt ud af kroppen igen, hvor det proteinbundne T3 fra Thyroid-tabletter, ikke alene bliver lidt længere i kroppen, men også virker med "blidere" overgange mellem "meget" og "mindre" efter indtagelsen af Thyroid-tabletter. Dette gør, iflg. Hertoghe, Thyroid-tabletterne overlegne i forhold til kombinationsbehandlingen med syntetisk T3+T4.
Han siger også, at Thyroid fremstillet af grisekirtler fungerer bedre end Thyroid fremstillet af kvæg-kirtler. Han forklarer ikke hvorfor, men udtaler sig på baggrund af kliniske erfaringer (formoder jeg).
Her er videoen Vigdis har fundet:
Sig endelig til hvis jeg har misforstået eller "overhørt" noget....• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hvorfor er organisk Thyroid bedre end syntetisk (engelsk)
Av Anisa i forumet Naturlig T4 og syntetisk T4 er ikke lik hverandreSvar: 0Siste melding: 07-11-10, 12:59 -
BAD reaction to Thyreoid meds?
Av flyv123 i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 39Siste melding: 01-11-10, 16:08 -
Undersøkelser med Thyroid USP eller liothyronin ikke tillates av legemiddelindustrien
Av nora i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 20-04-08, 11:06 -
Undersøkelser med Thyroid USP eller liothyronin ikke tillates av legemiddelindustrien
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 2Siste melding: 20-04-08, 11:06 -
We don't use T3 meds in Britain...
Av anitab i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 07-02-08, 21:45
Svar med sitat

Bokmerker