Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
11-06-12, 16:13 #3
Sv: kan det være sammenheng mellom Lavt stoffskifte og Reaktiv hypoglykemi
jeg mistenker ikke type 2 diabetes enno,da jeg tar blodprøver hver 8 uke ca og langtidsblodsukkeret mitt er helt fint...men i de periodene jeg har spist mye sukker,så har blossukkeret vært for høyt etter 1.5-2 timer etterpå...så har vel og ligger i faresonen for å utvikle det...
men virker som blodsukkeret mitt alltid har vært litt ustabilt...ikke vet jeg men det virker som jeg blir dårlig når jeg nærmer meg3 tallet og 4.5 tallet .da begynner jeg å svette og små sjelve"innvendig"små riste og føle meg veldig urolig og små overfladisk pust og klam og svimmel.
men det har vel aldri falt så langt ned som til 2 som jeg har registrert..jeg har vel så lett for å spise noe når jeg ser 4 tallet.
samme var det når jeg gikk gravid og sa til legen at jeg følte meg uvel når jeg kom ned på midten av 4 tallet,da fikk jeg beskjed om at jeg bare måtte bli vant til det fordi det var der det var normalt å ligge...han mente jeg skulle begynne på lagtidsvirkende insulin morgen og kveld a 2 enheter morgen og kveld...men jeg nektet å begynne og sa det er min kropp og jeg bestemmer hva jeg putter i den....så jeg kostregulerte etter beste evne og var faktisk 5 kilo lettere etter fødsel enn når jeg ble gravid...så det å gå gravid var rene slankekuren for meg,hehe
bare synd alt er kommet på igjen og enno litt mer....
jeg hadde litt stekt paprika og en tomat til eggene og baconet og drakk vann til maten..jeg drikker stort sett bare vann...noen ganger kan en halv kopp kaffe snike seg inn i kosten eller en flaske pepsi max( min tidligere store svakhet)
men kan jo godt være jeg er av den typen som tåler blodsukker svingninger dårlig og bør av den grunn prøve å holde meg stabilt.Fibromyalgi, masse allergier, Hashimoto's. Dagboken til Tone
Lignende tråder
-
Sammenheng mellom ADHD og thyroideahormonresistens?
Av mojavi i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 2Siste melding: 30-11-09, 14:40 -
Fortvilet....kan det være lavt stoffskifte?
Av Sofie i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 11Siste melding: 02-01-08, 18:09 -
er det sammenheng mellom stoffskiftet og mens?
Av Lissa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 04-02-07, 12:03 -
Det må jo være lavt stoffskifte?
Av j24 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 05-07-06, 23:16

Svar med sitat
Bokmerker