Jeg satt nettopp og googlet ustabilt blodsukker,fordi de siste dagene har jeg følt meg helt forferdelig svimmel og kvalm og uggen...
og da dukkert Reaktiv hypoglykemi opp.
så tenkte jeg skulle børste støvet av blodsukker apperatet mitt(hadde svangerskaps diabetes)
og har i dag målt blossukkeret mitt når jeg har følt meg dårlig og målingen har sving mye..og det har dalt veldig fort innimellom...
1.5 time etter frokost var bs 6.7....15 min senere var det 5.6 og 15 min etter der igjen var det 4.9..

spise lunsj i 11 tiden,masse bacon og 3 egg....og no i 13 tiden følte jeg meg helt svimmel igjen(er over hode ikke sulten) og følte at no har jeg føling!!(uten å helt vite hvordan det kjennes ut) drakk et stort glass med saft,litt vannmelon,et par jordbær og ble gradvis bedre...målte bs en time etterpå og da var bs 5.6(noe som forteller meg at ja jeg må ha vært lav når jeg følte jeg måtte ha i meg noe raskt...og synest det er veldig rart at blodsukkeret skal synke sånn og så fort etter en sånn stor lunsj som jeg hadde et par timer før

er det noen som har peiling på blodsukker her inne?
jeg skal no til fastlegen den 18,så da får vi snakke om dette hvertfall....for det er helt forferdelig når blodsukkeret bestemmer dagsformen..