Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
08-06-12, 19:27 #3
Sv: Hei! "Nybegynner" trenger synse-hjelp ang. blodprøvesvar :-)
iCat
Det skal du aldrig mere finde dig i! Kontordamen på lægekontoret skal ikke bestemme om eller hvornår du skal have informationer om dine blodprøver, som er din ejendom. For dig har det været vigtigst at få disse oplysninger for at få sjælefred (?), og nu skal sjælefreden vente til mandag? Det er hverken fair eller rimeligt over for dig, og dit bedste skal gå forud for lægens. At lægen ikke havde tid til at se på dine blodprøveresultater er lægens problem. Ikke dit. At det ikke var "komfortabelt" for kontordamen er heller ikke dit problem.
Sørg for at få skrevet en anmærkning din lægejournal, at fremover skal alle prøveresultater, hver gang og obligatorisk sendes i kopi direkte til dig, enten fra laboratoriet eller fra lægens kontor. Ganske automatisk, så du fremover slipper for at skulle bede og tigge om det, du i forvejen har ret til.
Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.
Lignende tråder
-
Får ikke hjelp med stoffskiftet før diabetesen er under kontroll
Av Sonja Midtlien i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 26Siste melding: 14-01-11, 00:04 -
Det lave stoffskiftet ikke har slått ut enda?
Av Marielle i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 09-03-10, 10:08 -
Hvorfor jeg som har operert bort hele skjoldbruskkjertelen skal måle TSH?
Av sommer i forumet TSHSvar: 3Siste melding: 21-05-07, 12:50 -
Hvorfor pulsen min er så høy, selv om stoffskiftet mitt har gått ned
Av Maia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 02-01-07, 19:55 -
Det var ikke stoffskiftet
Av sportyBoy i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 116Siste melding: 13-10-05, 10:17

Svar med sitat
Bokmerker