Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
06-06-12, 10:20 #13
Sv: "Ny" med lavt stoffskifte. Høyt TSH, normal FT4
Hei
Om det er noen trøst. Vi med stoffskifte problemer kjenner godt til at stress er helt ødeleggende for oss.
Ta dette så langt du kan for en nedtur under veis til en bedre tilstand. Jeg har under opptrapping på levaxin da jeg brukte det, vært kjempesliten. Nå bruker jeg thyoid og nu er det mine binyrer som sier ifra. Følte at det ble litt kamumfler med levaxin.
Så det å leve med denne sykdommen er slitsom. Men det er ikke noe alternativ å ikke kjempe for sin helse. Det føler vi vel alle her inne. Så fortsett og søk opplysninger og klag til oss her inne som har opplevd det samme som du.
God bedring og håper du kommer deg til time, det vil nok redusere stresset å få noe fakta ang prøvene på "bordet".
Lykke til.
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
lavt stoffskifte og for høyt kolesterol
Av Hilde58 i forumet KolesterolSvar: 2Siste melding: 20-02-11, 20:11 -
Fra lavt til for høyt stoffskifte?
Av Nelly i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 30-04-09, 13:24 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55

Svar med sitat

Bokmerker