Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: dokumentert sammenheng
Hybrid View
-
04-06-12, 00:40 #1
Sv: dokumentert sammenheng
Du hjælper allerede, Janis.
Ved at fortælle din historie, andre kan genkende sig i og dermed erkender måske deres egen situation. Ved at opdatere din historie. Ved at stille spørgsmål, andre måske også har brug for et svar på.... Der er langt flere "gæster" her, end brugere (hvis du kigger ned på counteren nederst under forummet) og alle de lærer af det du og andre skriver her, så ja, du hjælper allerede.
Du kan også kigge øverst på forummets forside, hvor der er links til petition for thyroidpatienter, og til World Thyroid Register, hvor alle kan registrere sig og dermed være med til at gøre en forskel for fremtiden. Håber at så mange som muligt gider gøre det... Jeg har skrevet under og registreret mig som støtte til disse "missioner".
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
FATIGUE, som kan ha sammenheng med kreftbehandlingen
Av Rosin i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 09-09-11, 19:29 -
Smerter i hæl - kan det ha sammenheng med stoffskifte?
Av FemIce i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 8Siste melding: 25-12-09, 10:33 -
Bilkjøring og stoffskifte - noe sammenheng?
Av helgemann i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 5Siste melding: 09-11-09, 17:36 -
Pigmentering og Levaxin, sammenheng?
Av W79 i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 9Siste melding: 02-05-08, 15:25 -
Stoffskifte og kvikksølvforgiftning, sammenheng?
Av Liz i forumet Lavt stoffskifte og amalgam («kvikksølvplomber»)Svar: 12Siste melding: 25-05-07, 20:00

Svar med sitat
Bokmerker