Sitat Opprinnelig skrevet av Millie Vis post
Jeg skal på kontroll igjen snart, og da får jeg jo et nytt sett prøver å sammenligne med. Kan jo være at legen sier noe annet enn sist også, hvis det er store variasjoner i forhold til forrige prøvesett. Mine symptomer er at jeg er ekstremt trøtt og sliten, og holder samtidig på å fullføre en bachelorgrad, så det er ikke så heldig egentlig.. Men det gjør jo også at jeg er litt usikker på om denne utmattelsen skyldes stort arbeidspress eller om det faktisk er strumaen som gir disse.

Som jeg har beskrevet tidligere i denne tråden, så sliter jeg også med pustebesvær under trening. Før trente jeg 5 dager i uka på høy intensitet, altså over 90 prosent av makspuls, og nå er jeg heldig hvis jeg kommer meg på trening 2 ganger i uka, og da ligger ikke pulsen noe særlig over 70-75 prosent av maks og selv da sliter jeg med å få puste.
Å holde hele treningsøkter med 90 prosent av makspuls er.ikke en god treningsøkt. Folk misforstår veldig dette med trening og tror at jo hardere du trener jo bedre effekt har du. Det er helt feil. Det du nå sansynligvis opplever er slitne binyrer som en konsekvens av at du trener for hardt led et stoffskifteproblem i bunnen. Dessverre stiller ikke leger som jobber rent skolemedisinsk denne diagnosen. Da må du prøve en av anbefalingene på forsiden av forumet. Lykke til.