Sitat Opprinnelig skrevet av Ada
Vet du, baremei, er ganske bra nå? Hvordan visste du at du var på riktig dose?
Vanskelig. Jeg kjenner på formen, og merker det aller mest på hodekapasitet og tretthet. Når sofaen roper mer enn en eller to dager i uka og jeg ikke klarer å stå imot ringer varselbjellene.

Hjertebank får jeg av både for lav og for høy dose, så det kan jeg ikke bruke som pekepinn.

Det er en hel haug av ting som spiller inn, og jeg har fremdeles ikke lært meg nok, at jeg skulle øke nå burde jeg skjønt for en måneds tid siden - i etterpåklokskapens lys. Så trodde jeg at jeg var litt sliten fordi jeg har begynt å jobbe fullt igjen, etter å ha hatt fri en dag i uken det siste halve året, så trodde jeg det var Bechterewen som er aktiv som gjorde det, blir så trøtt når den angriper. Men neida, det var ikke så enkelt likevel.

Nå er jeg på doseøkning igjen, etter at jeg fikk mistanke om at jeg burde øke. Blodprøven bekreftet - FT4 var gått ned fra 17 til 12, tsh er uforandret, FT3 var gått litt ned, men ligger fremdeles forholdsvis høyt, med 5,8. Men jeg skal altså ha litt mer likevel, og har økt med 25mcg levaxin og tar altså 2 grain Armour og 75mcg levaxin. Så får vi se hvordan det går.