Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Tråd: Struma og operasjon
Hybrid View
-
11-05-12, 15:20 #1
Sv: Struma og operasjon
Jada, de kan sende kopi av prøvene. Det gjør de hos meg.
-
11-05-12, 16:28 #2
Og Anisa, det virker som du kan mye om dette temaet. Kan jeg spørre hva slags bakgrunn du har, jobber du med dette til daglig kanskje?
-
11-05-12, 16:50 #3
Ingen av oss her inne er profesjonelle, annet i at vi er profesjonelle som stoffskiftesyke.
Hele forumet her er bygd opp på at vi er likemenn, og ikke leger.
Vi prøver bare etter beste evne og dele hva vår sykdom har tvunget oss til og lære.
-
12-05-12, 12:43 #4
Lige præcis!
I går var det tilfældigvis jeg, der har orket at svare. På dette forum findes hundredsvis af mennesker, der besidder dyrebare erfaringer, men som i lange perioder ikke orker dele ud af dem... som sygdommen svinger op og ned. I går var det min tur til at orke... 
Hej Millie
Hvorfor klikker du ikke bare på et af de første links i min signatur? Ellers kan du læse på forummets forside, i boksen "Sonjas Stoffskifteforum" (den med de mange skandinaviske flag) mere om, hvad man kan forvente sig af forummet og hvorfor, og hvem man kan regne med at møde her.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
12-05-12, 14:51 #5
Takk igjen Anisa, er helt ny her jeg, så var ikke klar over dette. Takk for informasjonen
Lignende tråder
-
Er her noen som har mistet biskjodbruskkjertlerne under operasjon for struma?
Av Mod i forumet OperasjonssalenSvar: 0Siste melding: 06-11-11, 12:25 -
Hokus pokus rav mod struma
Av Anisa i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 3Siste melding: 08-11-10, 23:13 -
Struma
Av Cathrine H.A i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 01-05-10, 20:36 -
Struma / knutestruma
Av Bianca23 i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 18-02-10, 22:06 -
Lav Tsh og variabel Ft4, 12 år etter struma-operasjon
Av Linda I i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 05-11-09, 18:57

Svar med sitat

Bokmerker