Så lenge du går på Lio er ikke TSH så mye og bekymre seg over, selv om den er nede i 0,03. TSH vil bli suprimert (altså så lav at den nesten ikke måles, når man bruker Lio)
Hva jeg gjerne ville sett var hva ikke bare FT4 var, men også FT3 og også anti-TPO.

Hva er ferritinen nå kommet opp i, og hvordan er det med B12 og d-vitanimer?

Ellers vil jeg si at for min del så fører mye salat til oppblåst mage, mens lettkokte grønnsaker tolereres mye bedre. Får jeg oppblåst smertefull mage, er sterk peppermynte-te min løsning.
Veldig mange med stoffskifteproblem har lært på den harde måten at vekten kryper oppover uansett om man følger statens råd om kost. Jeg, og mange andre, har gått over til lavkarbo. Om man ikke liker ordet lavkarbo (er nesten blitt et skjellsord etterhvert takket være media), så iallefall fjerne alt av sukker, korn, ris og poteter fra kosten. Alle disse varene er kjent for og provosere en irritabel tarm, og er helt unødvendige for oss. "Bivirkningen" ved og fjerne disse varene, er at de aller fleste opplever at vekten ikke lenger øker, men tvert i mot begynner og krype andre veien.
For at kroppen skal få det den trenger til energi selv om jeg fjerner karbohydratene, spiser jeg mer fet mat.
Selv om man har fettskrekk, så lar dette seg lett gjøre ved og alltid velge full-fett produkter, spise en del nøtter og frø, fet fisk, bruke ekte smør og gode oljer i matlagingen.
Lykke til