Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
05-05-12, 17:40 #28
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet (1)
Hei Kevlin

Jeg har nå valgt å gjøre færrest mulige andre endringer samtidig med introduksjonen av mer og mer ren T3. I et slags forsøk på kontroll og for å ha litt oversikt over hva som fungerer.
Det betyr at jeg har ikke økt LDN, jeg bruker fortsatt 1.5 mg pr dag.
Jeg har heller ikke før de tre siste dagene gjort noe forsøk på å senke HC-dosen. Jeg har vært bortreist i tre uker, og klarte å glemme Florinef. Da virket det uklokt å forsøke å endre HC-dosen samtidig. Men da jeg startet med Florinef igjen, kun halv dose av tidligere, for å være litt forsiktig, kjente jeg at det sparket i gang noe, at det ble for mye.
Derfor har jeg nå fjernet 50 % (2.5 mg) av den nest siste dosen jeg tar hver dag. Jeg må gjøre dette langsomt. Jeg vil ikke ha den utmattelsen jeg har levd med så lenge, tilbake
Så jeg har gått ned fra 20 mg til 17.5 mg nå.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker