Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
04-05-12, 20:39 #9
Sv: "Ny" med lavt stoffskifte. Høyt TSH, normal FT4
Hei

Ja, jeg får få han til å forklare prøvesvarene mine tror jeg. Ellers haster det vel egentlig ikke å ta den Anti-TPO prøven om det er samme behandling som vil brukes uansett, så den kan sikkert tas når jeg skal dit om 6 ukers tid. For anti-TPO vil vel ikke bli særlig annerledes av 6 uker meg 50mg Levaxin?
Det rare er at den siste prøven er også tatt før jeg begynte med Levaxin. Den er tatt samme dagen som jeg fikk resepten på Levaxin, så det må vel bare være fordi den svinger i løpet av døgnet (?) at den er blitt lavere.
Merker foreløpig ikke noe til medisinen rent fysisk og er like slapp, distrè og sliten som før, så jeg får vente tålmodig på at den skal virke/dosen skal økes.
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
lavt stoffskifte og for høyt kolesterol
Av Hilde58 i forumet KolesterolSvar: 2Siste melding: 20-02-11, 20:11 -
Fra lavt til for høyt stoffskifte?
Av Nelly i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 30-04-09, 13:24 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55

Svar med sitat

Bokmerker