Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
29-04-12, 21:11 #4
Sv: "Thyroid-akne" og andre hudsygdomme ved lavt stoffskifte
Hei. Ja jeg bare måtte skrive det ut fra teksten.
Vel cellulitter er bare småting i forhold til dårlige dager.
Jeg har funnet noen papirer fra min håranalyse og jeg manglet bla selen, og jeg måtte senke /normalisere calium, som jeg nu mangler og spiser tilskudd av. Lav kobber og magan. Lavt jern og Fosfor. Kalsium var f.eks høyt. Nu har jeg kun blodprøver å forholde meg til. Det var dyrt med håranalyse og vitaminer. Så nu er penger satset på thyroid og cortef. Etter cortefen hvem vet..........
Vel jeg leser og leser, er dårlig til å lese "fag vitamin " på engelsk. Nu holder jeg på med tilskudd B kopleks , D-vitaminer-omega3-calium, glukasimin, Pluss en god multipille V2000. Vet ikke om jeg har husket alt.
Vet ikke om du kan svare men.
Hvordan jobber aminosyrer og vitaminer sammen.? Det blir tilslutt masse tilskudd og jeg vil prøve å få dekket de viktigste først. Jeg har prøvd å sette sammen en coktail for binyrer og stoffskifte relatert vitaminer. Syns jeg tar mange allerede og merker noe av det på magen.
må nok venne meg til det. Og så er det å ta de sammen med mat og to timer etter medisin.
Ja hva er en ikke villig til å prøve ut. Jeg har lest mye av det som er skrevet, men jeg husker bare mens jeg leser. Så derav spørsmål. Noen tips?
Kvelds hilsen fra frumå
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Stoffskifte og andre sykdommer
Av Persa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 03-02-09, 21:43 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28

Svar med sitat

Bokmerker