Hei hei!

En liten oppdatering.

Nå har jeg gått på 50 mcg i tre uker - og jeg merker ingenting. Ikke en dritt. Det eneste er kanskje at jeg nå er oppe på det nivået jeg var før jeg begynte på 25 mcg, noe som jo er bra, forsåvidt. Men siden jeg merket tydelige blaff av forbedring i starten på 25 mcg, hadde jeg håpet å få noen sånne på 50 mcg også.

Symptomene varierer litt fra dag til dag: Noen ganger kommer den "rare" smerten i korsryggen tilbake. Det føles som samme type smerter som menssmerter. En varm smerte, om noen skjønner

Har også mye rusk i halsen for tiden, dette har kommet og gått i perioder hele livet. I tillegg er hodebunnen min kjempetørr, jeg flasser store flak og må hele tiden passe på å ikke klø meg i hodet. Veldig frustrerende.

Heldigvis er det nå bare 3 uker til neste blodprøve og 4 uker til neste legetime (jeg har alltid sånn uflaks med legetimene. jeg tar prøven på mandager, så har legekontoret resultatene på torsdagene, men denne gangen er det 17. mai på torsdagen og på fredagene er hun aldri der).

Jeg begynner å bli mer og mer irritert på legen. Har holdt på med dette siden 14. februar og det eneste jeg har oppnådd hittil er å komme tilbake på det stadiet jeg var før jeg begynte :(