Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Threaded View
-
25-07-06, 12:44 #11
Hei Sverre,
Vil oppfordre deg til å sjekke VitB12 og Calcium. Har du mangel her kan du også bli veldig sliten, problemer med lyder, muskelsmerter etc.
En liten solskinnshistorie fra legen min:
En mann kom en dag til han (han er internist og spesialist i hormonsykdommer etc), og klagde på at han hadde så utrolig store humørsvingninger, og at han hadde krangler med dama hver dag. Dette var uvant for både han og henne. Og de var begge sikre på at det ikke var noe galt med forholdet deres.
Legen fulgte opp med noen blodprøver og mannen kom tilbake ett par uker etterpå.
Da sa legen at han hadde VitB12 mangel. Han fikk noen sprøyter med seg hjem, sammen med VitB12 sugetabletter (samme fikk jeg). Etter ca 4 uker med behandling av VitB12, mannen kom tilbake symptom fri...
Forholdet ble reddet, og mannen fikk tilbake ett normalt liv
Siv Cathrine
Lignende tråder
-
Symptomer på lavt stoffskifte?
Av Mann28 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 50Siste melding: 15-06-10, 22:11 -
Hud-symptomer på lavt stoffskifte (link)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 0Siste melding: 17-02-10, 10:06 -
Jeg har de fleste symptomer på lavt stoffskifte
Av Imse i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 31-08-09, 11:58 -
Psykiske symptomer og lavt stoffskifte
Av Maxern i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 9Siste melding: 25-10-08, 10:27 -
Kan noen hjelpe en sliten jente? Lavt stoffskifte.
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 06-07-05, 22:25

Svar med sitat
Bokmerker